همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم

ساخت وبلاگ

gameover.blog.ir

1. کلیدهای Alt و Shift را پایین نگه داشته و نقطه ی یک را بگیرید و رها نکنید تا بازو را به درستی طراحی کنید.

2. همان کار مرحله ی اول را با نقطه ی 2 انجام دهید و این دونقطه را به هم متصل فرمایید.

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 13:41

@gameoverblog gameover.blog.ir #یونیتی  نویسنده: بیسواد از گیم اور  آموزش بردار نرمال در یونیتی /کاربرد متد نرمالایز در یونیتی/کاربرد normalize/کاربرد تابع normalized در یونیتی/حرکت به سمت مقصد توسط بردار نرمال(بردار عمود بر هدف یا بردار حرکت مستقیم به سمت هدف تابع Lerp از کلاس Vector3 : در شکل به وضوح می بینید اگر ما فاصله تا هدف رو 5 قسمت کنیم تابع نرمال xyz ای میده که اگر جمع کنیم با پوز فعلی، یک واحد به سمت هدف حرکت انجام میشه. #یونیتی نکته: بی نرمالایز هم به سمت هدف حرکت انجام میشه ولی ابتدا سرعت زیاد و وقتی به هدف نزدیک میشیم،سرعت کمه،چون تفاضل فاصله ها کم شده در speed ضرب کنیم سرعت ثابت نیست،ولی با نرمال سرعت همیشه ثابت هست. لرزش هم داریم در انتها. نکته ی بعدی : متد لرپ یا تابع Lerp در حرکت نرم ،نسبت به روش normalize بهتر و جدیدتر هست. اما مقایسه ما از این جهت هست که قدرت تابع لرپ تکمیل تر از نرمالایز هست. یعنی لرپ امکانات بیشتری هم داره ولی اینکه بگیم nomalize منسوخ هست نه اینکار هم نمی کنیم. فعلا اون توی جایگاه خودش بمونه ولی فقط قصد ما اثبات قدرت لرپ بود. همین(بیسواد) مثال ساده : Public Transform target; void Update(){ transform.position = Vector3.Lerp(transform.position, target.position, speed  * Time.deltaTime); } ادامه (کاربرد تابع Lerp) حرکت به اندا همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 26 دی 1396 ساعت: 4:07

gameover.blog.ir این پروژه(در ویژوال استادیو 2012 ساختیم) http://s9.picofile.com/file/8316791092/test.rar.html نویسنده:بیسواد وقتی روی باتن 2 بزنید ، رویداد کلیک باتن 1 اجرا میشه.اینم کد کامل: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using System.Windows.Forms; namespace test {     public partial class Form1 : Form     {         public Form1()         {             InitializeComponent();         }         private void button1_Click(object sender, EventArgs e)         {             MessageBox.Show(button1.Name);         }         private void button2_Click(object sender, EventArgs e)         {             button1_Click(button1, e);         }     } } نکته: در قسمت   button1_Click(button1, e); می تونید به جای e و button1 مقدار null بدید و اونطرف دیگه sender دریافت نمیشه و اسم دکمه و این چیزا قابل دریافت نیست و فقط می تونید توی کلیک باتن 1 مثلا یک پیام رو با MessageBox نمایش بدید. همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 26 دی 1396 ساعت: 4:07

gameover.blog.ir

#سی_پلاس">پلاس_پلاس 

g

نکته بسیار مهم :


حاصل تقسیم">تقسیم">تقسیم دو عدد صحیح">صحیح به هم با عملگر / در c plus plus  عددی صحیح هست.


مثال:


200/400 =0



حال اگه بخوایم دو عدد صحیح رو به هم تقسیم کنیم ولی حاصل اعشاری">اعشاری بشه از ترفند زیر استفاده می کنیم :


float ans = (float)a / (float)b;

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 2:09

gameover.blog.ir

خرید:

https://zarinp.al/157242

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 2:09

gameover.blog.ir

خرید:

https://zarinp.al/157321

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 2:09

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 442 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 2:09

glBegin(GL_POINTS);    glColor3u(255,255,0);//rgb yellow    glVertex2i(100,100);//xy glEnd(); علت عدم رسم نقطه">نقطه در openGL: برای رسم نقطه اولا یادتون باشه وقتی یک ورتکس یا راس رسم می کنید اگه مختصات اعشاری (float)  بود ته دستور مختصات f بزنید  یعنی glVertex2f و اگه مختصات صحیح هست i یعنی glVertex2i بزنید. // glPointSize(0.37);    glBegin(GL_POINTS);         glColor3ub(0,0,0);         glVertex2f(0.5f,0.6f);         glColor3ub(255,0,0);          glVertex2f(0.5f,0.5f); glEnd(); همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 268 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 17:32

gameover.blog.ir #include <windows.h>  // For MS Windows #include <GL/glut.h>  // GLUT, includes glu.h and gl.h #include <math.h>  void drawCircle(double radius) { //filled circle float x1,y1,x2,y2; float angle; //radius=0.1; x1 = 0.5,y1=0.6; glColor3f(1.0,1.0,0.6); glBegin(GL_TRIANGLE_FAN); glVertex2f(x1,y1); for (angle=1.0f;angle<361.0f;angle+=0.2) {     x2 = x1+sin(angle)*radius;     y2 = y1+cos(angle)*radius;     glVertex2f(x2,y2); } glEnd(); } void display(){ drawCircle(0.1f); glFlush();  // Render now } int main(int argc, char** argv) {    glutInit(&argc, argv);                 // Initialize GLUT    glutCreateWindow("OpenGL Setup Test"); // Create a window with the given title    glutInitWindowSize(320, 320);   // Set the window's initial width & height    glutInitWindowPosition(50, 50); // Position the window's initial top-left coer    glutDisplayFunc(display); // Register display callback handler for window re-paint    glutMainLoop();           // Enter the infinitely event-processing loop    retu 0; } دقت کنید که سه فایل glu32.dll + glut32.dll+opengl32.dll رو باید در مسیر C:WindowsSystem32 داشته باشید. فایل math.h هم باید تو پو همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 306 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

اگر حاصر سمت چپ صفر نبود آن را بر می گرداند وگرنه حاصل سمت راست را بر می گرداند. مثال : int x = null; // Set y to the value of x if x is NOT null; otherwise, // if x == null, set y to -1. int y = x ?? -1; همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir

GameObject[] allObjects =Resources.FindObjectsOfTypeAll<GameObject> ();
/*
foreach(GameObject g in allObjects) {
   if (g.tag == "tagDelkhah") {
.....
}
}
*/

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir



v1 = rand() % 100;         // v1 in the range 0 to 99

v2 = rand() % 100 + 1;     // v2 in the range 1 to 100

v3 = rand() % 30 + 1985;   // v3 in the range 1985-2014

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 261 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir با  glVertex2f  مختصات نقطه های دو بعدی رو مشخص می کنیم با xy ✔️مثال: glBegin(GL_LINES);       glColor3ub(245, 255, 0);//yellow color       glVertex2f(-0.5f, 0.5f);  //point 1       glVertex2f(-0.2f, 1.0f);  // point 2      glEnd( ); نکته:اگه بخوایم نقطه سه بعدی باشه می تونیم glVertex3f بدیم با سه پارامتر xyz. همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 234 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir نویسنده:بیسواد سرعت بیک گرفتن در یونیتی">یونیتی 5.5.1f1 روی یک پروژه ساده تست شد افتضاحه. این باگ روی سه سیستم مختلف برای یک پروژه ساده و یکسان تست شد سیستم اول  رم   ۲ سی پی یو ۱ گرافیک  ۳ سیستم دوم: رم  4  سی پی یو 2 گرافیک 1 سیستم سوم: رم 8   سی پی یو 5  گرافیک 2 هر سه سیستم ها هنگ می کنه. اما همون پروژه ی ساده روی سیستم دیگه یونیتی 2017 تست شد زیر نیم دقیقه بیک می گیره باگ از یونیتی هست. دقت کنید ورژن 5.5.1f مشکل دار هست توی light map و baking یا bake کردن نورهای صحنه. همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 259 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

glBegin(GL_POINTS);

   glColor3u(255,255,0);//rgb yellow

   glVertex2i(100,100);//xy

glEnd();

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 240 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir

کش اومدن تکستچر با وجود اینکه تنظیم wrap mode روی Repeat هست.

#یونیتی

چرا تکستچر کش میاد با اینکه repeat فعاله( به جای clamp)؟


اول یک new material  بسازید(با راست کلیک در کادر project)


سپس،نوع شیدر رو Legacy shader/Diffuse بذارید.


سپس،از قسمت Tiling که به معنی کاشیکاری هست،x و y رو به مقادیر مختلف تست کنید تا به وضوح بتونید تکستچر رو که درگ کردید روش مشاهده کنید:

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir


 حل:  توی فیلم، دشمن استاتیک بود. تیک static رو که برداریم مشکل حل میشه.

این فیلم رو ببینید:

http://s8.picofile.com/file/8316360276/bug_prefab_move.avi.html

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 11:54

gameover.blog.ir برای هر گونه تغییر و سفارشی سازی برای پروژه های بازی شخصی به این شماره در تلگرام پیام دهید : 09039739619 بیسواد از گیم اور دمو: http://s9.picofile.com/file/8315971726/demo.mp4.html توی این پکیج هوش مصنوعی بسیار حرفه ای هست و خیلی خوب و سریع دشمن ها پلیر رو پیدا می کنن. توی کد سیستم navMesh هم هست ولی غیر فعال کردیم . چون نیازی بهش نداشتیم خودمون کدنوشتیم. اسکریپت بسیار خوبی هست و حداکثر فاصله تشخیص و غیره قابل تنظیم در متغیرهای داخل پکیج هست و کد به زبان سیشارپ. -- اگه مانعی توی راه باشه دشمن پلیر رو نمی بینه ولی اگه نباشه می بینه سریع می یاد دنبالش. اگه مانعی باشه دشمن ها گشت می زنن تا از زاویه های مختلف پلیر رو پیدا کنن و به محض دیدن پلیر، میان سمتش. خرید : https://zarinp.al/156020 همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 242 تاريخ : جمعه 15 دی 1396 ساعت: 18:12

gameover.blog.ir دمو : http://s9.picofile.com/file/8315973642/demo_hijab_bisavad_gameover_demo.mp4.html  توضیح: قسمت دلخواه(چشم یا مقنعه یا لب یا صورت انتخاب می کنیم و رنگش رو تغییر می دیم)  کد کامل توسط گیم اور نوشته شده بدون هیچ پکیج اضافی. تمام قسمت سیستم رنگ گرادیان توسط ما ساخته شده خرید :  50 هزار تومان  https://zarinp.al/156031 هر مشکلی بود ساپورت با ماست: 09039739619 در تلگرام پیام دهید همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 241 تاريخ : جمعه 15 دی 1396 ساعت: 18:12